فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/بهترین راه برای خرید فرش

بهترین راه برای خرید فرش

بهترین راه برای خرید فرش

بهترین راه برای خرید فرش ماشینی کدام است؟
امروزه با وجود بالارفتن تنوع محصولات و کالا ها و همچنین بالارفتن مشغله های روزمره افراد در زندگی ، خرید مایحتاجی چون فرش یا فرش ماشینی کار دشواری شده است ، از این رو وب سایت هایی جهت خرید اینترنتی و فروش آنلاین کالا به وجود آمده اند تا در سریع ترین زمان ، کالای مورد نظر مشتری را با قیمتی پایین تر از مغازه ها و فروشگاه های فیزیکی به دست او برسانند . یکی از مهم ترین وب سایت ها ، فروشگاه آنلاین فرش است که جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی به وجود آمده و در این مقاله به برسی خرید اینترنتی فرش خواهیم پرداخت.
 
چرا فرش را آنلاین خریداری کنیم؟
خرید فرش ماشینی و نحوه انتخاب فرش یکی از مهم ترین دغدغه های هر فرد برای خانه اش می باشد که در هنگام خرید به مشکل برمی خورد . علت اصلی این مشکلات معمولا به دلیل محدود بودن مغازه ها و نمایشگاه های فرش می باشند چرا که یک مغازه یا نمایشگاه توانایی جا دادن هزاران طرح و نقش فرش را در خود ندارد و همین سبب می شود تعداد محدودی از طرح و نقش ها در مکان های فیزیکی وجود داشته باشند . یکی از مهم ترین دلایلی که افراد را به سمت خرید اینترنتی فرش جذب می کند ، قیمت فرش ماشینی در وب سایت ها است . چرا که قیمت فرش ماشینی در وب سایت ها حد اقل است و به قیمت کارخانه نزدیک می باشد اما در نمایشگاه ها افزایش قیمت به دلیل ( قبوض برق ، گاز ، آب و کرایه ) صورت می گیرد و فرش از قیمت واقعی خود دور می شود . در نتیجه شما عزیزان می توانید انواع طرح و نقش های فرش ماشینی را در گوشی خود و در وب سایت ها به صورت کاملا واقعی و با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید . اما این سوال پیش می آید که چگونه از واقعی بودن فروشگاه های مجازی اطمینان داشته باشیم؟
 
چگونه به فروشگاه های اینترنتی فرش اطمینان کنیم؟
در گذشته خرید اینترنتی کالا به دلیل تخلفاتی که در فضای مجازی رخ می داد ، رنگ و بویی نداشت و عده کمی از افراد به سراغ این نوع از خرید می رفتند . اما امروزه با بالارفتن امنیت در فضای مجازی و نماد های تجاری که از ارگان های دولتی به این وب سایت ها داده می شود ، خرید اینترنتی بهترین را برای خرید مایحتاج و وسایل هر شخص است . نماد اعتماد الکترونیکی برای هر وب سایت نشان دهنده واقعی بودن آن و اطمینان در خرید است . این نماد از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به فروشگاه های آنلاین داده می شود و به صورت  می باشد که اگر بر روی آن کلیک کنید ، صفحه ای پیش روی شما باز می شود و اطلاعات صاحب وب سایت برای شما نمایان خواهد شد . در نتیجه هر وب سایتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد می توانید از آن کالای مورد نظر خود را خریداری کنید و همچنین وب سایت هایی که در زمینه فروش فرش ماشینی فعالیت دارند باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند.
 
چگونه به کیفیت محصول اطمینان کنیم؟
بیشتر فروشگاه های آنلاین فرش ماشینی که عرضه کننده فرش درجه یک و باکیفیت هستند ، محصولات خود را با ضمانت بالا به مشتریان خود عرضه می کنند . ضمانت و گارانتی فرش نشان دهنده بالابودن کیفیت فرش می باشد و همیشه سعی کنید در خرید فرش ، محصولی را خریداری کنید که دارای ضمانت و گارانتی بالا باشد . بهترین نوع نخ در فرش ، اکریلیک هیت ست شده و بهترین دستگاه های بافندگی shonherr ، HCI ، HCP می باشد . نکته قابل توجه در فرش ، تراکم طولی آن است و تراکم های اورجینال هر فرش ماشینی عبارت اند از : فرش 700 شانه تراکم 2550 ، فرش 1000 شانه تراکم 3000 و فرش 1200 شانه تراکم 3600.
 
خرید بهترین فرش با ضمانت و گارانتی
فروشگاه آنلاین فرش هانی تنها عرضه کننده بدون واسطه فرش کاشان است و تمامی محصولات خود را ( فرش 700 ، 1000 و 1200 شانه و همچنین فرش 1200 شانه گل برجسته ) با 10 سال گارانتی و ضمانت بهترین کیفیت به مشتریان خود در هرکجای ایران با ارسال رایگان و پرداخت وجه درب منزل عرضه می کند . این مجموعه بزرگ به سبب راحتی مشتری در خرید فرش ماشینی کاشان وب سات خود را در اختیار هممیهنان عزیز قرار داده تا در کوتاه ترین زمان فرش کاشان به قیمت کارخانه و بدون واسطه خریداری کنند البته خرید فرش به صورت حضوری و بازدید از کارخانه هم امکان پذیر می باشد . توجه داشته باشید که خرید شما از وب سایت هانی به صورت مستقیم از کارخانه ( خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان ) و بدون واسطه صورت می گیرد و همچنین قیمت فرش ماشینی تا 40% زیر قیمت فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش است.
جهت آشنایی با طرح فرش های کاشان و دیدن قیمت روز فرش کاشان وارد صفحه اصلی وب سایت شوید.
کلمات کلیدی مرتبط :’خرید اینترنتی فرش ماشینی’ , ‘خرید فرش ماشینی’ , ‘قیمت فرش ماشینی’ , ‘فروش فرش ماشینی’ , ‘فروشگاه آنلاین فرش’ , ‘فرش ماشینی کاشان’ , ‘فرش ماشینی’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment