فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش بدون واسطه

فرش بدون واسطه

 فرش ارزان قیمت و بدون واسطه
فرش ماشینی از مهم ترین اثاثیه خانه است که در خرید وسایل منزل اولویت اول را دارد . با وجود تنوع بسیار زیاد فرش ماشینی در بازار ، کمتر کسی به سراغ فرش دستباف می رود چرا که فرش ماشینی مدرن تر و قیمت پایین تری هم نسبت به فرش دستباف دارد . در این مقاله شما را با بهترین فروشگاه فرش ماشینی کاشان آشنا می کنیم تا بتوانید فرش ماشینی زیر قیمت و به قیمت کارخانه ( با 30 تا 40% تخفیف نسبت به نمایشگاه ها ) البته با کیفیت بسیار بالا ، خریداری کنید.
حال باید معلوم کنیم که منظورمان از فرش ماشینی زیر قیمت یا همان فرش ارزان چیست؟ زیرا در این مورد فرش ماشینی به دو دسته تقسیم می شود . اولی فرش ماشینی بی کیفیت یا با تراکم و شانه پایین تر که قیمت پایین تری نسبت به فرش باکیفیت و درجه یک دارد و دومی فرش ماشینی درجه یک و فرش به قیمت کارخانه ( حذف هزینه های نمایشگاهی فرش )
اگر قصد خرید فرش با تراکم و شانه پایین را دارید و کیفت و دوام فرش برای شما اهمیتی ندارد ، فرش هایی با شانه و تراکم پایین که از الیاف پلی استری هستند را می توانید خریداری کنید اما این را بدانید که اینگونه فرش ها میهمان چندین و چند ساله ما نخواهند بود و به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست می دهند . ولی در غیر این صورت ، اگر به دنبال فرش باکیفیت و بادوام هستید و می خواهید فرش ماشینی یک بار برای همیشه انتخاب کنید ، فرش های ماشینی با تراکم و شانه بالا و بافته شده توسط بهترین الیاف ( فرش صد درصد اکریلیک ) بهترین انتخاب هستند . اما این سوال پیش می آید که چگونه فرش درجه یک را از کارخانه بخریم یا چطور فرش ماشینی مستقیم از کارخانه خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوال با ادامه مطالب همراه شوید.
 
خرید فرش ارزان مستقیم از کارخانه
با وجود واسطه ها و دلالانی که در زمینه فروش فرش ماشینی فعالیت دارند ، خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه کار هر کسی نیست و برای عموم مردم خرید فرش بدون واسطه ناممکن است . به همین دلیل گروه صنعتی زیبافرش وبسایت خود را در اختیار همیهنان عزیز قرار داده تا بتوانند فرش ماشینی را مستقیم از کارخانه و فرش ماشینی به قیمت کارخانه در بالاترین کیفیت با اطمینان خریداری کنند . زیبافرش کاشان تولید کننده انواع فرش ماشینی : فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش گل برجسته درجه یک می باشد و تمامی محصولات خود را با 10 سال ضمانتنامه کیفی و گارانتی به مشتریان عزیز در هرکجای ایران عرضه می کند . 
 
چرا از فروشگاه هانی ، فرش بخریم؟
فروشگاه آنلاین فرش ماشینی هانی ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت است و تمامی فرش ها و محصولات خود را مستقیم از درب کارخانه فرش به مشتری عرضه می کند . زیبافرش همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود بوده و به همین دلیل ، تمامی فرش های داخل سایت را با ارسال رایگان ، پرداخت وجه فرش در هنگام تحویل و با 10 سال ضمانت و گارانتی در هر کجای ایران به فروش می رساند . به همین خاطر فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی هانی بهترین مکان برای خرید اینترنتی فرش و خرید بدون واسطه فرش است . 
توجه داشته باشید قیمت فرش ماشینی در وبسایت زیبافرش کاشان ، فرش به قیمت کارخانه است و در هیچ وبسایتی امکان پذیر نیست . 
جهت آشنایی با نقش فرش های کاشان و قیمت آنها وارد صفحه اصلی وبسایت زیبافرش شوید.
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش ماشینی زیر قیمت’ , ‘فرش به قیمت کارخانه’ , ‘فرش 1000 شانه’ , ‘خرید فرش ارزان مستقیم از کارخانه’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment