فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش بلژیکی چیست؟

فرش بلژیکی چیست؟

چند سالی است که فرش هایی به نام فرش ماشینی بلژیکی وارد کشور ما شده و به دلیل زیبایی و تنوع در نقش و نگار آن ، فروش چشمگیری را به خود نسبت داده است . در این مقاله که توسط گروه تحقیقاتی زیبافرش جمع آوری شده است به برسی فرش بلژیکی می پردازیم.
بیشتر افرادی که قصد خرید فرش ماشینی را دارند ، با کلمه ای به اسم فرش بلژیکی برخورد کرده اند و مشتاق هستند که بدانند فرش بلژیکی جیست؟ یا اصلا فرش بلژیکی خوبه ؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی با فرش بلژیکی با ادامه مقاله همراه شوید.
 
فرش بلژیکی چیست
فرش ماشینی بلژیکی یا همان فرش ابریشم مصنوعی ، از جنس ویسکوز و پلی استر می باشد ( فرش ویسکوز ) . در پشت این فرش ها از لاتکس استفاده شده است و همین امر سبب چسبیدن فرش به زمین می شود . این فرش ها آنقدر نازک هستند که برای راه رفتن بر روی آنها حتما باید از دمپایی های رو فرشی یا صندل استفاده کرد چرا که موجب آسیب زدن به فرش می شود . بیشتر این فرش ها از جنس پلی استر می باشند که از بهترین نوع فرش ابریشم مصنوعی هستند.
 
کیفیت فرش بلژیکی
با توجه به تعریف هایی از فرش بلژیکی گفته شد این سوال پیش می آید که آیا فرش بلژیکی خوبه یا کیفیت بالایی دارد ؟ 
در پاسخ به این سوال و آشنایی با معایب فرش بلژیکی می توان گفت : به دلیل لاتکس استفاده شده در پشت فرش ، فرش به زمین می چسبد و شستشو را برای فرش بسیار دشوار می کند . از دیگر دلایلی که نقش مهمی در کیفیت فرش ماشینی دارد ، الیاف به کار رفته در فرش است . همانطور که گفته شد الیاف بافته شده در فرش بلژیکی بسیار نازک و ظریف هستند و به همین دلیل طول عمر فرش پایین می آید و در گذشت زمان ، فرش حالت اولیه خود را از دست می دهد . الیته فرش بلژیکی مزایایی دارد که از مهم ترین آنها می توان به بدون پرز بودن آنها اشاره کرد.
 
قیمت فرش بلژیکی
بیشتر افراد در خرید فرش ماشینی به جای توجه بیشتر به کیفیت فرش به قیمت فرش ماشینی توجه بیشتری دارند . فرش های ماشینی بلژیکی به دلیل کیفیت پایین تر نسبت به فرش اکریلیک ، قیمت بسیار پایین تری دارند و به همین علت تعداد این فرش ها در بازار و نمایشگاه های فرش بسیار زیاد شده است چرا که متقاضیان زیادی هم دارند به طوری که در تمامی مراکز فروش فرش می توانید این فرش ها را مشاهده کنید . 
قیمت طرح ابریشم بلژیکی :
6 متری 500000 توامن
9 متری 800000 تومان
12 متری 1100000 تومان
 
نکته پایانی : اگر به دنبال فرشی باکیفیت و بادوام یکبار برای همیشه هستید ، ما به شما عزیزان خرید فرش ماشینی اکریلیک را پیشنهاد می کنیم ، چرا که فرش های آکریلیک بسیار بادوام و با کیفیت هستند به طوری که توانایی این را دارند تا یک اتو یا قابلمه داغ را به مدت 5 دقیقه بدون هیچ آسیبی تحمل کنند . فرش های اکریلیک به هیچ وجه قابل مقایسه با فرش های پلی استری و بلژیکی نیستند.
 
خرید فرش باکیفیت به قیمت کارخانه
زیبافرش کاشان تولید کننده و عرضه کننده فرش ماشینی 100% اکریلیک به قیمت کارخانه می باشد و تمامی محصولات خود را با 10 سال ضمانتنامه به مشتریان عزیز در هرکجای ایران با ارسال رایگان و پرداخت وجه فرش درب منزل عرضه می کند.
جهت خرید فرش ماشینی و دیدن انواع طرح های فرش ماشینی ، و همچنین قیمت فرش وارد صفحه اصلی وبسایت زیبافرش شوید.
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش بلژیکی چیست’ , ‘فرش بلژیکی’ , ‘فرش بلژیکی خوبه’ , ‘معایب فرش بلژیکی’ , ‘قیمت فرش بلژیکی’

حتما بخوانید : صنعت فرش ایران

سپاس از توجه شما

Leave A Comment