فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/انواع طرحهای فرش ماشینی 700 شانه

انواع طرحهای فرش ماشینی 700 شانه

انواع طرحهای فرش ماشینی 700 شانه

در این مقاله شما با چند نمونه از طرح های فرش ماشینی 700 شانه آشنا خواهید شد و برخی از ویژگی های آن ها را نیز مطالعه خواهید نمود . هدف ما از ارائه این مقاله کمک به شما خریداران عزیز در راستای انتخابی مناسب و خوب می باشد . امید است تا مطالب مورد نیاز شما در این که درباره طرحهای فرش 700 شانه کاشان است مقاله بیان شده باشد .در ادامه به صورت تک تک مواردی از طرح های زیبای قالی های 700 شانه کاشان را برای شما توضیح خواهیم داد .
+ شاخه محصولات : خرید انواع فرش های 700 شانه کلیک کنید
 
1- فرش ماشینی 700 شانه طرح شهیاد
یکی از طرح های زیبا و جذاب در فرش ماشینی کاشان طرح شهیاد است که به عنوان یکی از ممتاز ترین طرح ها شناخته شده است . این قالی دارای تعداد شانه 700 و تعداد تراکم 2550 می باشد و در واقع دارای کیفیت و اصالت می باشد چون با استفاده از دستگاه های مدرن کارخانه فرش کاشان بافته شده است و نمی توان از آن ایراد گرفت . نخ به کار رفته در ان تمام آکریلیک هیت ست شده می باشد و نخ تار و پود آن نیز پنبه و پلی استر می تواند باشد که همه الیاف به کار رفته دارای کیفیت درجه یک هستند و باعث تولید فرش ماشینی درجه یک می شوند .بقیه طرحها نیز شامل همین مشخصات می باشند .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش شهیاد
 
2- فرش ماشینی طرح خشتی سلطنتی
این طرح با تراکم 2550 در ده رنگ و با ضمانت نامه کتبی ده ساله تولید می شود . برای تولید این محصول از الیاف سوپر برایت استفاده می گردد .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش شهیاد
 
3- فرش ماشینی طرح حوض نقره
فرش ماشینی حوض نقره 700 و 1000 شانه با تراکم 2550 که از الیاف صد در صد آکریلیک تهیه و عرضه می گردد .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش حوض نقره
 
4- فرش ماشینی طرح آروین
فرش ماشینی  طرح آروین 700 شانه تلفیقی است از نقشه های خشتی و کتیبه ای و تراکم آن 2550 است . بافت دستبافت گونه دارد و جزو طرح های پرفروش محسوب می شود و البته دارای رنگ بندی متنوع است .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش آروین
 
5- فرش ماشینی طرح آترین
این قالی 700 شانه بوده با تراکم 2550 و از ویژگی های بارز آن می توان به ضد حساسیت و بدون پرزدهی بودنش اشاره کرد . این طرح توسط ماشین hcp  بلژیکی بافته می شود . دارای گارانتی ده ساله نیز می باشد .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش شهیاد
 
6- فرش ماشینی طرح آیدا
قالی ماشینی آیدا 700 شانه با تراکم 2550 که در 12 رنگ واقعی تولید می شود . الیاف بکار برده درآن 100 % آکرولیک نخ بایر آلمان است .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش آیدا
 
7- فرش ماشینی طرح ارشیدا
فرش 700 شانه با تراکم 2550 ، دستبافت گونه بوده و از الیاف 100 % آکرولیک تهیه می شود . یکی از محصولات برتر صادراتی است و طرح آن جدید بودهو مطابق سلیقه تعداد کثیری از خریداران می باشد .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش ارشیدا
 
8- فرش ماشینی طرح ارکیده
قالی ماشینی طرح ارکیده ، با طرحی سنتی که ضد حساسیت و بدون پرزدهی بوده و توسط دستگاه hcp  بافته شده است . این فرش هم چنین دارای درجه کیفی یک ممتاز و ضمانت نامه ده ساله می باشد .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش ارکیده
 
9- فرش ماشینی طرح اشکان
این طرح 700 شانه با تراکم 2550 است که از الیاف 100 % آکرولیک تهیه می شود فرش دستباف گونه با کیفیت درجه یک نخ بایر آلمان و ضمانت نامه ده ساله است . و هم چنین یکی از طرح های پر فروش سال نیز به حساب می آید .
+ توجه : لینک خرید محصول فرش شهیاد
کلمات کلیدی مرتبط :’طرح فرش ماشینی 700 شانه’ , ‘ویژگی فرش 700 شانه کاشان’ , ‘برترین فرش ماشینی700 شانه کاشان’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment