فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فرش ماشینی ابریشم مصنوعی

فرش ماشینی ابریشم مصنوعی

فرش ماشینی ابریشم مصنوعی

با وجود انواع فرش ماشینی در بازار و نمایشگاه های فرش ، اطلاعات مشتری درباره این فرش ها بسیار اندک است . به همین دلیل این مقاله را برای آشنایی شما عزیزان با فرش ابریشم مصنوعی اختصاص داده ایم.
با توجه به پایین بودن اطلاعات مشتری در خصوص فرش ابریشم گونه یا فرش ابریشم مصنوعی ، این سوالات به وجود می آید که : فرش ماشینی ابریشم مصنوعی چیست ؟ فرش ابریشم مصنوعی خوبه ؟ معایب فرش ابریشم مصنوعی و همچنین نام ابریشم مصنوعی چه چیزی است . در ادامه مقاله با پاسخ تمامی این سوالات آشنا می شوید.
 
فرش ابریشم مصنوعی چیست
فرش ابریشم مصنوعی ماشینی یکی از فرش های کمتر شناخته شده در بازار فرش ماشینی است و کمتر کسی پیدا می شود که به سراغ چنین فرش هایی برود . فرش ابریشم مصنوعی به دلیل درخشنگی و نرمی و لطلافت بسیار بالا به این نام شهرت دارد و از الیافی چون : ویسکوز و پلی استر بافته می شود . از مزایای فرش ابریشم مصنوعی می توان به ضد پرز بودن ( فرش بدون پرز ) و لطافت بسیار بالای آن اشاره کرد .
 
اگر بخواهیم دو فرش ابریشم مصنوعی و فرش اکریلیک را باهم مقایسه کنیم ، بی تردید فرش اکریلیک بهتر است . چرا که فرش ابریشم مصنوعی به دلیل لطافت و ظرافت الیاف بافته شده در فرش از کیفیت و طول عمر بسیار پایینی برخوردار است و در کوتاه مدت حالت اولیه خود را در اثر شستشو و پاخور بودن از دست می دهد.
 
قیمت فرش ابریشم مصنوعی از دیگر فرش های ماشینی پایین تر است و دلیل آن پایین بودن کیفیت فرش و همچنین الیاف به کار رفته در آن است . همانطور که گفته شد نام دیگر ابریشم مصنوعی : فرش ویسکوز یا پلی استری می باشد . برای آشنایی بیشتر با فرش ابریشم مصنوعی و فرش ویسکوز بر روی قسمت رنگی کلیک کنید.
اگر به دنبال بهترین فرش ماشینی هستید و میخواهید فرش یک بار برای همیشه انتخاب کنید بهتر است به سراغ فرش های ماشیی اکرلیک بروید . چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و هم طول عمر زیادی دارند . جهت خرید فرش ماشینی از وبسایت زیبافرش کاشان ( خرید فرش مستقیم از کارخانه ) و آشنایی با قیمت روز فرش ماشینی کاشان وارد صفحه اصلی وبسایت شوید.
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش ابریشم مصنوعی چیست’ , ‘نام دیگر ابریشم مصنوعی’ , ‘فرش ابریشم مصنوعی خوبه’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment