فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/ویژگی تنوع رنگ فرش 1200 شانه

ویژگی تنوع رنگ فرش 1200 شانه

ویژگی تنوع رنگ فرش 1200 شانه

با توجه به تنوع نمونه بافت ، تراکم و طرح و…که در صنعت قالی وجود دارد ، امکان دارد متقاضیان خرید دچار گمراهی گردند ما دراین جا سعی کردیم تا برای افرادی که تمایل به خرید فرش 1200 شانه را دارند ویژگی تنوع رنگ فرش 1200 شانه را به طور مفصل توضیح دهیم تا راهنمایی برای خرید بهتر شما باشد .
 
1- ویژگی های فرش 1200 شانه
همان طور که در مقدمه گفته شد در این مقاله به ویژگی تنوع رنگ این محصول و مطالب مرتبط با آن می پردازیم تا در مورد این محصول زیبا بیشتر بدانید و از خرید که انجام میدهید مطمئن یاشید .
 
1-1- فرش ماشینی دستبافت گونه
این محصول زیبا با اینکه حدودا 3 سال است که وارد بازار شده اما توجه زیادی را به خود جلب نمود و یکی از دلایل مهم آن ظرافت زیاد و به روز بودن این مدل است . فرش 1200 شانه یعنی در یک متر عرض قالی 1200 گره خورده شده واین امر باعث نزدیکی زیاد گره ها بهم و بافت ظریفی می شود که احتمال باز شدن گره ها را حداقل می کند .در حال حاضر برای بافت تابلو فرش ها از این نوع بافت استفاده می کنند تا ظرافت خاص تابلو را داشته باشد به صورتی که به علت شباهت این مدل به قالی دستباف به عنوان فرش ماشینی دستباف گونه نیز شناخته می شود . در نتیجه همان طور که مزیت های ذکر شده را دارد قیمت این محصول نسبت به انواع دیگر بیشتر است .
 
1-2- فرش 1200 شانه مناسب برای دکوراسیون منازل
هر چه یک قالی تراکم و شانه بالاتر داشته باشد ظرافت و زیبایی بیشتری دارد اما در عین حال ضخامت کمتری پیدا می کند . پس اگر شما از مبل استفاده نمی کنید وبه دنبال فرشی با دوام بالا هستید ، بهتر است از قالی های با تراکم و شانه کمتری خرید کنید اما اگر به  زیبایی توجه دارید فرش 1200 شانه مناسب شماست و همینظور میتوان گفت تنوع رنگ فرش 1200 شانه برای دکوراسیون منزل بسیار مناسب است چرا که میتوان با تمام محیط منزل آن را ست کرد .
 
1-3- تنوع رنگی بسیار بالا
فرش 1200 شانه با تراکم 3600 با کیفیت ترین و جدید ترین نوع این محصول است در 8 تا 12 رنگ به وسیله دستگاه های هیت ست بافت می شود . این مدل قابلیت این را دارد تا نقشه های بسیار ظریف و با رنگ های فراوان را ببافد حتی بتواند آن را شبیه به فرش دستبافت نماید به صورتی که شما اگر در این مدل به پشت آن توجه کنید همانند قالی دستبافت نقشه آن را می توانید تماشا کنید و جلوه زیبایی دارد و از حالت مات گرفتگی پشت قالی در این مدل بسیار کم خواهید دید . در نتیجه اگر به دنبال لطافت و زیبایی همراه با طرح های خاص هستید ، ما به شما فرش ماشینی 1200 شانه را پیشنهاد می کنیم .
کلمات کلیدی مرتبط :’ویژگی های فرش 1200 شانه’ , ‘ ویژگی تنوع رنگ فرش 1200’ , ‘خرید فرش 1200 شانه’ , ‘فرش ماشینی دستبافت گونه’ , ‘ویژگی تنوع رنگ فرش’

حتما بخوانید : فرش ماشینی

سپاس از توجه شما

Leave A Comment