فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/گرانترین ترین فرش ماشینی

گرانترین ترین فرش ماشینی

گرانترین ترین فرش ماشینی

گرانترین فرش ماشینی در ایران چه فرشی است؟
قیمت فرش ماشینی بر اساس معیار هایی تعیین می شود که از مهم ترین آنها شانه و تراکم فرش ماشینی است . شانه و تراکم در فرش ماشینی از مهم ترین مشخصات فنی فرش ماشینی به حساب می آید و نقش بسزایی در قیمت فرش دارند و تعیین کننده اصلی قیمت فرش ماشینی هستند . در این قسمت شما عزیزان را با گران قیمت ترین فرش ماشینی آشنا می کنیم . 
 
گران ترین فرش ماشینی کدام است؟
همانطور که گفته شد مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت فرش ماشینی ، شانه و تراکم فرش است که تا به امروز فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 ، بالاترین شانه و تراکم در فرش ماشینی به حساب می آید و قیمت فرش ماشینی 1200 شانه نسبت به فرش 700 و 1000 بالاتر است . البته با پیشرفت تکنولوژی کارخانجات صنعتی فرش ماشینی موفق به تولید فرش های ماشینی دستباف گونه 1200 شانه نیز شده اند که این دسته از فرش ها هم قیمت بالایی دارند . ناگفته نماند که از جدید ترین فرش های ماشینی ، می توان به فرش 1200 شانه گل برجسته در تراکم طولی 3600 اشاره کرد که این فرش ها در دسته فرش ماشینی گران قیمت ترین هستند.
 
عامل دیگری که تا حدی تعیین کننده قیمت فرش است ، نخ به کار رفته در تولید فرش ماشینی می باشد که امروزه با وجود تولید نخ های بدون پرز و هیت ست ، الیاف اکریلیک حرف اول را در جنس فرش می زنند . الیاف اکریلیک بهترین نخ فرش ماشینی هستند و دارای ویژگی هایی چون : مقاومت در برابر گرما ، حرارت ، گرد و غبار ، رطوبت و … فرش اکریلیک توانایی این را دارد که یک قابلمه یا اتوی داغ را به مدت 5 دقیقه بدون هیچ آسیبی تحمل کند.
 
در نتیجه گران قیمت ترین فرش ماشینی در ایران تا به امروز : فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته اکریلیک می باشد.
از مهم ترین ویژگی های بارز این فرش ها می توان به لطافت و زیبایی و همچنین طول عمر بالایشان اشاره کرد و می توان گفت بهترین تراکم فرش و بهترین شانه برای فرش فرش 1200 شانه تراکم 3600 می باشد.
 
شما عزیزان می توانید برای خرید فرش گل برجسته یا فرش 1200 شانه وارد صفحه اصلی وبسایت هانی شوید و تمامی عکس فرش های ماشینی با قیمت را مشاهده کنید . زیبافرش عرضه کننده انواع فرش ماشینی کاشان به قیمت کارخانه و در بالاترین کیفیت می باشد و تمامی محصولات خود را با 10 سال ضمانت و گارانتی با ارسال رایگان و پرداخت وجه در هنگام تحویل عرضه می کند.
کلمات کلیدی مرتبط :’گران قیمت ترین فرش’ , ‘فرش 1200 شانه تراکم 3600’ , ‘گران ترین فرش ایران’

حتما بخوانید : تعداد رنگ قالی

سپاس از توجه شما

Leave A Comment