فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/پرفروش ترین فرش های 700 شانه

پرفروش ترین فرش های 700 شانه

پرفروش ترین فرش های 700 شانه

طرح های پرفروش فرش 700 شانه
در بین تنوع عظیم فرش های ماشینی موجود در بازار فرش ماشینی و فرش جهان ، معمولا فرش هایی با تراکم پایین تر از استقبال بیشتری برخوردارند و فروش نسبتا بالایی هم دارند . فرش 700 شانه یکی از این دسته فرش ها است که به دلیل تنوع طرح و نقش و قیمت مناسب تر نسبت به الباقی ، همه ساله به تعداد زیادی در جهان به فروش می رسد . کاشان به عنوان مهد فرش ماشینی و پایتخت فرش ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش ماشینی 700 شانه بوده و طرح فرش های نفیس و زیبایی را به بازار ارائه می کند . در این مقاله شما را با چندین طرح پرفروش از دسته محصولات 700 شانه آشنا می کنیم.
 
پرفروش ترین فرش های 700 شانه
مدل فرش های ماشینی تعداد انگشت شماری نیستند و در هر لحظه طرح و نقشی به بازار ارئه می شود.
 
فرش ماشینی شهیاد
این فرش زیبا از جدید ترین مدل فرش های سال 97 بوده و از ورود ان به بازار مدت زیادی نمی گیرد . در همان اوایل ورود به نمایشگاه ها مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی در فروشگاه ها عرضه می شود . فرش ماشینی شهیاد در چند رنگ مختلف چون : فرش کرم ، سرمه ای ، فیروزه ای و آبی کاربنی قابل بافت است و در تولید این فرش 8 رنگ واقعی به کار رفته است.
 
فرش ماشینی گیسو
فرش 700 شانه 8 رنگ مدل گیسو نقشه فرشی بینظیر از تولیدات فرش کاشان است و در دو رنگ سرمه ای و کرم موجود می باشد . 
 
فرش ماشینی حوض نقره
فرش کاشان طرح حوض نقره طراحی به شکل ( خشتی مانند ) دارد و مدل فرشی با سلیقه ای خاص است . این فرش در اویل تولید در دسته 1200 شانه تراکم 3600 بافته می شد اما با استقبال خوبی که از این نوع فرش شد ، در دسته 700 شانه تراکم 2550 نیز بافته شد.
 
فرش ماشینی طرح لاوین
فرش کاشان مدل لاوین با دارا بودن زمینه ای ساده و رنگ آمیزی بسیار بی نظیر مشتری را در نگاه اول به سوی خود جذب می کند و سبب شده از این طرح به عنوان پرفروش ترین فرش کاشان نام ببرند .
 
فرش ماشینی طرح ویولت
با توجه به فروش بالای این نقشه فرش امکان ندارد نام آن را تا به حال نشنیده باشید . فرش ماشینی ویولت با داشتن زمینه ای متنوع از نقش و نگارهای مدرن در دو رنگ کرم و سرمه ای قابل بافت است و در تولید این فرش از 10 رنگ واقعی استفاده شده.
 
 
توجه داشته باشید تراکم اورجینال برای فرش های ماشینی 700 شانه ، تراکم 2550 بوده و عنوان هایی با تراکم 3000 و 2700 درست نیست . در خرید فرش ماشینی حتما به این نکته توجه داشته باشید . 
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش 700 شانه’ , ‘فرش کاشان’ , ‘پرفروش ترین فرش ماشینی’ , ‘خرید فرش ماشینی’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment