فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/تنوع شانه در فرش ماشینی

تنوع شانه در فرش ماشینی

تنوع شانه در فرش ماشینی

در ایران به خاطر سنت های قدیمی که ایرانیان آن را پاس میدارند استفاده از فرش بسیار کاربرد دارد و تقریبا تمام خانه ها از این محصول استفاده شده است .  فرش ماشینی با استفاده از دستگاه های بافندگی هوشمند تولید شده است و میتوان گفت به خاطر کیفیت و قیمت مناسب آن جای قالی دستبافت را در خانه هایی ایرانی گرفته است در این مقاله می خواهیم به فرش ماشینی و تعداد شانه مختلف آن از جمله فرش 1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه اشاره کنیم .

1- فرش ماشینی 700 شانه
این محصول توسط دستگاه های بافندگی قدیمی تولید میشوند ولی کیفیت بسیار بالایی دارند و میتوان گفت در میان مشتریان بسیار محبوب هستند و علت محبوبیت این فرش ماشینی می توان گفت که قیمت بسیار مناسب آن می باشد و هر کسی که بخواهد برای دکوراسیون خانه خود قالی جدیدی خریداری کند از نخستین انتخاب هایش فرش ماشینی 700 شانه کاشان خواهد بود که در ادامه به صورت کامل این قالی را بررسی خواهیم کرد .
برای دیدن محصولات فرش 700 شانه کلیک کنید .

1-1- عمق فرش 700 شانه
این قالی دارای عمق بیشتری نسبت به فرش 1200 شانه و هزار شانه دارا است که باعث شده تا برای استراحت و همینطور نشستن بسیار مناسب باشد شما میتوانید به خاطر عمق بالای این محصول آن را در مکان های پر رفت و آمد پهن کنید چرا که مقاومت بسیار زیادی در برابر پا خودرگی دارد .

1-2- الیاف فرش
در قالی 700 شانه از الیاف اکریلیک که دارای کیفیت بالایی نسبت به دیگر الیاف مصنوعی دارد  استفاده شده است این الیاف بسیار نرم بوده ، مقاومت بالای در برابر حرارت ، رنگ پذیری مناسب و … که باعث شده تا این محصول بین مشتریان بسیار محبوب شود .

1-3- تراکم
از نظر تراکم قالی 700 شانه تراکم پایین تری نسبت به دیگر طرح ها دارد به این خاطر است که قیمت این فرش از دیگر طرح ها پایین تر است  .

2- فرش 1000 شانه
این محصول توسط دستگاه های پیشرفته طراحی شده است و کیفیت بالا تری نسبت به قالی 700 شانه دارد در ادامه به برخی از ویژگی های این قالی میپردازیم و توضیحاتی را در مورد این فرش ماشینی به شما ارائه میدهیم .
برای دیدن محصولات فرش 1000 شانه کلیک کنید .

2-1- تنوع در نقشه
به خاطر تراکم  و شانه ی بالای این محصول میتوان انواع تنوع نقشه را برای قالی هزار شانه طراحی کرد تا بتوان تمام سلایق را راضی کرد این مطلب باعث انعطاف بالا در تولید نقشه های زیبا برای مشتریان فرش شده است .

2-2- عمق فرش هزار شانه
عمق این فرش در میان دو طرح دیگر در میانه قرار دارد و میتوان گفت هم برای پهن کردن و استراحت کردن مناسب بوده است و هم برای دکوراسیئن خانه  که برای بیشتر افراد بسیار مهم است .

2-3- الیاف فرش 1000 شانه
الیاف با کیفیت آن از نوع الیاف اکریلیک هیت شت شده است که باعث شده مقاومت و هم نرمی فرش بالاتر برود این الیاف در فرش 1200 شانه نیز مورد استفاده قرار گرفته است . از دیگر ویژگی های این الیاف میتوان به درخشندگی بالا ، مقاومت در برابر حرارت ، رنگ پذیری بالا و … میتوان اشاره کرد .

3- فرش 1200 شانه
این محصول توسط دستگاه های پیشرفته ی تولید قالی که تا به امروز ساخته شده است تولید میشود این دستگاه ها دارای کمترین خرابی  و سرعت تولید بسیار بالا هستند فرش 1200 شانه دارای کیفیت بالا تری در تولید نسبت به دیگر طرح های قالی دارد در ادامه به برخی از ویژگی های این قالی اشاره میشود.
برای دیدن محصولات فرش 1200 شانه کلیک کنید .

3-1- تراکم فرش
از نظر تراکم باید بدانید که این محصول بالاترین تراکم را در میان انواع دیگر قالی دارد  تراکم این محصول تا 3600 نیز میرسد و این تراکم بالا باعث ایجاد طرح های بسیار زیبا و زنده در داخل فرش میشود.

3-2- نقشه ی فرش
از نظره نقشه نیز باید بدانید که این فرش برای دکوراسیون منزل طراحی شده است و بیشترین تنوع نقشه را در بین دیگر محصولات دارد و بیشترین کاربرد را برای تزیین منازل دارد .

3-3- عمق و الیاف فرش
فرش ماشینی 1200 شانه عمق پایین تری نسبت به دیگر طرح ها دارد که این باعث شده تا برای استراحت و همینطور مناطق شلوغ مناسب نیست بیشترین کاربرد این قالی برای  تزیین خانه و دکوراسیون منزل است .

3-4- قیمت فرش ماشینی 1200 شانه
به خاطر شانه و همینطور تراکم بالا این محصول داری قیمت بیشتری نسبت به دیگر رقبای خود است اما کیفیت طراحی و همینطور نقشه های متنوع و زیبای این محصول به راحتی رقبا را کنار میزند و خریدار را جذب این قالی میکند.

کلمات کلیدی مرتبط :’فرش ماشینی’ , ‘فرش 700 شانه’ , ‘فرش 1000 شانه’ , ‘فرش 1200 شانه’

حتما بخوانید : فرش بلژیکی چیست؟

سپاس از توجه شما

Leave A Comment